Thursday, February 11, 2010

KeAZAMan Dikembalikan Setelah Realisasi Harapan Belum Terlaksana..



KeAZAMan dikembalikan setelah realisasi harapan belum terlaksana...saya kembali terdetik utk menulis blog yg agak lama terbiar ini..Salam Satu Malaysia dan salam keAZAMan buat semua!!cukup sinonim bg pembuka bicara ketika ini..saya tidak tahu apa lagi harus saya coretkan dlm blog ini..saya masih lg belajar mcm biasa,pergi ke kelas blk ke kolej meranti sbg pelajar masscomm broadcasting semester 2..pada saya semester ini lebih mnguji tahap kreadibiliti saya sbg seorg yg bergelar mahasiswa..fuh..saya harus lebih kuat,itu azam saya setelah apa yg saya lalui sepanjang tempoh pembelajaran ini..semester ini lebih sukar dari segi subjek dan suasana nya..entah la...saya rasa agak tertekan berada di semester 2 ini..utk meningkat kan pointer saya atau at least mengekalkan nya pada 3.44..tapi pasti nya apa yg saya target adalah anugerah dekan...tetapi harapan itu semakin sukar utk direalisasikan..errmmm..



Tahun ini juga saya bergelar sbg calon Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) 2010/2011 FKPM UiTM..terima kasih banyak2 kepada Campaign Manager merangkap Personal Assistance saya sepanjang kempen berlangsung, Salma Zais dan jentera saya yg membentu juga Kery, Arie dan Norfy..akan tetapi saya telah tewas dgn beza undian hanya brbelas2...huhu..bukan rezeki saya,yg penting saya dpt byk pengalaman dan juga adik bradik baru..saya sgt2 gembira..ramai yg menyeru saya supaya cuba lagi utk brtanding pada tahun hadapan tetapi saya masih lagi seperti ragu2 ada perasaan lain yg menyelubungi diri ini jika bertanding buat kali kedua..entahlah..hanya takdir yg menentukan ada rezeki ada lah..saya masih lg agak tertekan skrg..di fakulti saya diberi jawatan AJK Wakil Broacasting Club Part 2 dan juga Exco Perhubungan Awam dan Publisiti, Sekretariat Mahasiswa Fakulti FKPM UiTM Sesi 2010/2011...tawaran utk menjadi Ahli Jawatankuasa Perwakilan Kolej Meranti terpaksa saya tolak atas sebab2 tertentu...

Kini saya senang dengan apa yg saya ada biarpun saya rasakan saya sudah tidak normal berbanding pelajar lain,saya kini agak kepenatan dengan apa yg saya lakukan skrg,tetapi saya tidak boleh merungut dan mengeluh apa lagi menyesal dengan jalan yg saya telah pilih..saya harus teruskan hidup ini meski pun ada segelintir individu yg membuat hati saya terluka sedikit..kecewa nya mmg sgt2 mendalam...tapi ye la hidup harus diteruskan biarpun tiada org yg menyokong saya dari blkg sekalipun selain keluarga saya..terima kasih pd semua yg memberikan saya dorongan selama ni,saya sgt2 mnghargainya..kepada adik beradik 13B, saya sayang anda semua...ikhlas dari Setiausaha Agung 13B..huhu..akhir kata..

wassalam..
Salam KeAZAMan.. ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Happy Birthday tickers