Tuesday, July 21, 2009

Minggu Yang Penuh Keletihan..

Tanggal 21 Julai 2009 (Selasa)


Minggu ni aku tak tau nk jelas kn mcm mana,cukup meletihkan bg aku kot utk yg baru berjinak2 di alam universiti yg penuh mncabar ini,nk membiasakan diriku dgn perubahan baru spt ini agak trtekan la jgk..jadual ku utk minggu ini mmg agak padat...

Mlm ni je pkul 8.30mlm ada latihan utk perbarisan Sukan Antara Fakulti UiTM 2009 yg bakal brlangsung dgn jayanya insyaallah pd hari jumaat ini brtempat di Stadium UiTM..dtg lah beramai2 ye dan sokonglah kontinjen MassComm All-Star..hehe..

Esok aku dikehendaki hadir ke mesyuarat Broadcasting Club di fakulti ku pd pkul 12.30 tgh hari..pd waktu tu jugak aku ade kelas yg menanti,takkan nk tinggalkn kot,aku bkn seorg yg suka2 skip kelas..nk menyiapkan assignment baru lg..tp aku jugak rase bertanggung jwb memegang jawatan atas tiket wakil pelajar part 1 dlm kelab trsebut..hatiku berkecamuk..arrrghh...

Hari khamis slesai kuliah ku pd pkul 5 ptg aku perlu ke Hotel UiTM utk rehearsal ku brsama pihak INTEC UiTM yg mnyerahkan tangungjwb kpd ku utk mnjadi "usher" (penyambut VIP) di malam brsejarah mereka pd minggu dpn kalau tak silap..mulanya aku hanya mnyimpan angan2 ku utk mnjadi pengacara majlis tersebut,tetapi malangnya setelah di uji bakat,aku gagal utk mendapatkan posisi idamanku itu..hampir aje aku brputus asa,nasib baik ada seorg insan yg memberi kata2 smangat kpd ku dan menyatakan masih byk lg peluang di luar sana..sedikit sinar harapan menerjah hatiku..alhamdulillah..thankz abg fayadh..hehe..

Jumaat mlm ni plak ade Majlis Perasmian Sukan Antara Fakulti (SAF) UiTM 2009 yg brtempat di Stadium UiTM Shah Alam..dan sah2 la aku perlu menghadirinya kerana aku terlibat dlm acara prbarisan bg mewakili fakulti ku nanti..harap2 menang la kn..


Then keesokkan harinya pulak bersamaan hari sabtu aku harus mempersiapkan diriku secara mental dan fizikal utk ber camping di Taman Rimba Komanwel,Rawang selama 2 hari 1 malam di bawah seliaan badan bruniform UiTM,Kesatria Negara..

So...aku x dpt nk ckp apa2 lg..coz most of event2 tu ade yg blum brlaku lg..nanti la aku update and cerita lg ok..

salam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Happy Birthday tickers