Thursday, October 29, 2009

Istiadat Konvokesyen UiTM ke-71 (Sidang ke-17)

Tanggal 26 Oktober 2009 (Isnin)

Pagi itu saya bangun awal,tidak seperti selalu saya bangun lambat kerana tiada kelas.. arrggghhh..saya hanya mengikut rakan saya iaitu Arie berkonvo pd hari tersebut..pada mula nya hati saya agak berat untuk pergi pada pagi tersebut tetapi hati saya berbaur gembira dan keriangan kembali setelah mendapat satu khabar berita..aku senang apabila melihat abg Fayadh menjadi "main emcee" pd hari tersebut..abg Fayadh sgt bagus,saya ingin jd emcee sepertinya 1 hari nanti,insyaallah!!huhu..saya hadir bersama sama Salma menonton sidang konvokesyen tersebut dari dalam Dewan Annexe,UiTM melalui kad jemputan untuk 2 org yg telah diberikan oleh Arie pada hari tersebut...terima kasih Arie!!huhu..saya juga gembira dan bangga melihat rakan saya Arie berjaya naik ke atas pentas serta mengenggam segulung diploma daripada Pro Canselor UiTM dalam bidang Pengurusan Pejabat..tahniah ye Arie!! selesai acara, kami pun mengambil peluang untuk bergambar beramai ramai..aku juga menumpang untuk bergambar dengan jubah diploma konvokesyen..huhu..

GAMBAR SEMASA KONVOKESYEN SIDANG KE - 17




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Happy Birthday tickers